|
Флейм Общение на любые темы |
|
Опции темы | Опции просмотра | Language |
07.10.2024, 19:59 | #121 |
Местный
Регистрация: 24.03.2014
Ресивер: WV T62D, KII Pro S905 DVB T2/S2/C 2/16G
Сообщений: 155
Сказал(а) спасибо: 56
Поблагодарили 160 раз(а) в 70 сообщениях
Вес репутации: 12 |
На відкриття диспуту алі дає 14 днів з моменту отримання товару.
Там все просто, діяти треба за запропонованим ними шаблоном, описавши проблему з додаванням доказів у фото-відео. Безліч разів то робив і у переважній кількості випадків повертав кошти. |
10.10.2024, 07:17 | #122 | |
Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,200
Сказал(а) спасибо: 7,178
Поблагодарили 16,341 раз(а) в 6,723 сообщениях
Вес репутации: 76 |
Цитата:
Може є можлиаість якось звернутися напряму до основників платформи.На "Джум" таке є.Там звертаєшся до служби підтримки і всі проблеми вони вирішують самі, до продавця не треба звертатися. А на Алі щось не знайшов такого пункту щоб поскаржитися.Може погано шукав. Якщо Хто знає-підскажіть,краще з скриншотами.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you |
|
10.10.2024, 09:19 | #123 | |
Пользователь
Регистрация: 27.07.2008
Ресивер: orton 9600
Сообщений: 39
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 29 раз(а) в 18 сообщениях
Вес репутации: 17 |
Цитата:
От якщо з продаваном не домовитесь, то в спір вступає підтримка алі і вирішує спір як третейський суддя. Зазвичай якщо справа "дохла" продаван не відписується і тоді через якийсь час рішення приймає підтримка алі. Якщо відкрили спір, чекайте, обов'язково буде реакція. |
|
Пользователь сказал cпасибо: |
10.10.2024, 09:25 | #124 | |
Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,200
Сказал(а) спасибо: 7,178
Поблагодарили 16,341 раз(а) в 6,723 сообщениях
Вес репутации: 76 |
Цитата:
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you |
|
Пользователь сказал cпасибо: |
10.10.2024, 09:50 | #125 | |
Пользователь
Регистрация: 27.07.2008
Ресивер: orton 9600
Сообщений: 39
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 29 раз(а) в 18 сообщениях
Вес репутации: 17 |
Цитата:
Навсяк випадок, потрібно зайти в замовлення "Order details" Далі натиснути кнопку "Returns/refunds" Далі описати суть претензії та прикріаити всі докази Обов'язково має бути прикріплене фото посилки з стікером пошти де видно номер посилки. Якщо просто писали продавану, то це не туди, продаван вас просто проігнорує. Потрібно відкрити спір. PS Мені було в одній посилці прислали два товара, які я не замовляв Гроші повернули на повну вартість замовлення, товар залишився як бонус. |
|
Пользователь сказал cпасибо: |
10.10.2024, 11:23 | #126 |
Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,200
Сказал(а) спасибо: 7,178
Поблагодарили 16,341 раз(а) в 6,723 сообщениях
Вес репутации: 76 |
Так і зробив.Дякую за допомогу.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you |
Пользователь сказал cпасибо: |
10.10.2024, 11:35 | #127 | |||
Профи
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 750
Сказал(а) спасибо: 406
Поблагодарили 1,089 раз(а) в 512 сообщениях
Вес репутации: 27 |
При проблемах одразу подаю на повернення коштів , з продаванами дуже рідко можна щось вирішити . Як правило наобіцяють золоті гори , і в замін нічого не відправлять , хоча бувають виключення.
Алгоритм такий:
В полі Refund method можна вибрати повернення на карту , або бонусний рахунок (бонуси підтягуються автоматично при оплаті) .Нижче можна написати (нема різниці якою мовою , але краще англійською) який продавець козел і все що думаєте про нього і лайно яке він прислав . |
|||
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
10.10.2024, 12:39 | #128 |
Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,200
Сказал(а) спасибо: 7,178
Поблагодарили 16,341 раз(а) в 6,723 сообщениях
Вес репутации: 76 |
Так і робив.Тільки заміна "бонус" на "повернення на карту".Найблищим часом завом робити не збираюсь.Крім того доклав скр... з тестами.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you |
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
12.10.2024, 13:10 | #129 | |
Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,200
Сказал(а) спасибо: 7,178
Поблагодарили 16,341 раз(а) в 6,723 сообщениях
Вес репутации: 76 |
Цитата:
Спілкуюсь англійською. Він пообіцяв прислати нову робочу,але спочатку щоб Я відминив свої претензії до нього.Я написав,що спочатку хай відішле товар,потім скаргу вберу.Поки мовчить.Термін закінчення клопотання 14.10.24. Ось що він відповів Мені спочатку: 1:
Я написав йому після цього, але він мовчить.Подивимось, що буде далі..... =========================================== Сусіду теж неповезло.Замовлям амперметр на 10 ампер.Прийшло швидко, за 10 діб.Але пом'ятий і побитий.Я допоміг відкрити претензійне провадження.Заразвже чекає на повернення грошей.Без усяких проблем.Зараз АМ в мене, розібрав,подивлюсь ,може щось зроблю.На повірку-повне "Г".Старі з СССР були значно краще.А ЦЕ-якась їграшка.Див.скр... |